czym są cotygodniowe Pogadanki Inwestorskie?
Pogadanki Inwestorskie - to miejsce, gdzie poznasz nowatorskie, choć tak naprawdę odwieczne spojrzenie na aktywność ekonomiczną i finanse... spojrzenie okiem wierzącego. Główne zadanie sobotnich Pogadanek polega na wskazaniu paradygmatu, w którym poruszać się należy. Moim zdaniem.
Prócz tego, będę starał się dać Ci solidne podstawy do samodzielnej działalności gospodarczej, inwestycyjnej - słowem do parania się finansową stroną życia. Wszystko to, bez czego nie warto iść do doradcy, maklera, czy private bankera.
Niekiedy polecę Ci jakiś produkt z mojego minibiura usług finansowych - to, co uznam za wartościowe. Decyzję zawsze uzasadnię, żebyś wiedział dlaczego mówię akurat o tym.
Innym razem - gdy znajdę coś ciekawego - polecę Ci którąś z gazet z kiosku albo książkę z mojej księgarenki.

sobota, 24 maja 2008

WPROWADZENIE

witaj na pierwszej Pogadance Inwestorskiej! Nie wypracowałem jeszcze know-how jak je pisac, ale postaram się by były jak najbardziej zwięzłe i przejrzyste - z wygodą dla Ciebie! Zapoznaj się z wprowadzeniem, które odpowie na pewne ważne pytanie...:
czym więc będą Pogadanki Inwestorskie?
Pogadanki Inwestorskie - przyznaję, zakres tej pracy jawi mi się teraz jako ogromny - mają więc byc miejsce, w którym wyposażę Cię, czerpiąc z własnych doświadczeń, ale przede wszystkim ze skarbca Tradycji Kościoła, Jego duchowości i doświadczenia Jego ludzi... Będę starał się pozyskac do współpracy paru innych autorów, by byc może prócz moich postów pojawiały się co jakiś czas teksty większych specjalistów ode mnie, a nade wszystko, by życzliwym, a krytycznym okiem przyjrzeli się tej pisaninie. Jeśli jesteś wierzący - pomódl się w tej intencji.
Prócz tego, będę starał się dac Ci solidne podstawy do samodzielnej działalności. Nie oczekuj tu rekomendacji (certyfikaty na złoto - K na 995USD za uncję, SL na 990, wyjście na 1100 po wybiciu z klina), ani jakichś super szczegółowych porad - od tego masz bankierów, maklerów i doradców. Tutaj co najwyżej powiem Ci, co ja zamierzam. Bądź jednak pewien, że zechcę Ci powiedziec wszystko to, z czym warto pójśc do doradcy, maklera, czy private bankera, i rozumiec w co chce Cię popchnąc.
Niekiedy będę polecał Ci jakiś produkt z własnego minibiura usług finansowych - jakąś lokatę, fundusz, lub doradztwo, to co uznam za wartościowe. Decyzję zawsze uzasadnię, żebyś wiedział dlaczego mówię akurat o tym.
Innym razem - gdy znajdę coś ciekawego, polecę Ci którąś z pozycji gazetowych w moim kiosku nexto albo którąś z książek z mojej księgarenki.
Nie myśl bowiem, że wszystkiego, co będzie Ci potrzebne, nauczysz się tutaj. Tutaj chciałbym pokazac Ci jedynie paradygmat, w którym poruszac się należy. Moim zdaniem.
Bloga jeszcze rozwinę - pojawi się parę stałych elementów. Jego rozwój możesz wspierac sam - jak chcesz:
1/ robiąc u mnie zakupy,
2/ wysyłając darowiznę przez PayPal,
3/ albo podsyłając mi ludzi, którzy mogliby mi pomóc, przy jego tworzeniu.
Jeśli zaś uważasz, że zawartośc bloga nie jest godna uwagi - napisz do mnie, lub zostaw konstruktywny komentarz.

Brak komentarzy: